Vasara

VasaraKVasara savo vardą gavo dėl prisijungimo prie flotilės laiko: 2014-jų vasarą, liepos pradžioje nusipirkau ją iš Trakų buriuotojų. Puoselėjau viltį šį gyvenimo mačiusį „kadetuką“ panaudoti draugystei su savo sūnumis, kurių vienas tuo metu jau buvo aštuoniolikametis, o kitas – septynerių. Deja, sūnūs tėčio idėja domėjosi tik keletą pirmųjų savaičių. Vėliau laivelis pasitarnavo kaip tėčio mokymosi „platforma“.

3,2 m ilgio, 1,2 m pločio, apie 60 kg sveriantis laivelis puikiai telpa ant Opel Zafira stogo. Čia pat sutalpinu ir stiebą bei giką, o švertas ir vairas bei kiti laivelio reikmenys telpa į automobilio bagažinę. Laivelis turi tris bures: 4 m2 dydžio grotą, 1,25 m2 stakselį ir apie 4,5 m2 spinakerį. Laivelio priekyje ir gale yra didžiulės plūdrumą užtikrinančios talpos, todėl apsivertus nereikia baimintis. Keliaujant turistiniais maršrutais juose galima susidėti smulkesnius daiktus. Cadet klasė yra orientuota į paauglius (www.cadetclass.org.uk), tačiau tokiu laiveliu gali plaukti ir du „dėdės“ po 80 kg. Komfortas tokiu atveju, taip sakant, sportinis… Gaila, kad Lietuvoje vykstančiose vaikų bei jaunimo regatose praktiškai nebeliko tokių ar jiems giminingų (RS Feva, Mirror ir kit.) laivų; 10 – 12 metų buriuotojai žino tik Optimistus, Lazerius, gal būt Finus ir 420 bei 470 klasių laivus. Į „Vasarą“ jie žiūri išpūstomis akimis ir klausia, kas čia per hibridas…

Po pirmojo sezono laivelį, galima sakyti, kapitališkai atnaujinau.
Apie tai galima paskaityti čia.

Foto: Valentas Leipus
Maudynės Palūšės regatos metu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *