Apie švedišką buriavimą

Nežinau, ar formalioje bei neformalioje buriuotojų leksikoje terminas „švediškas buriavimas“ yra naudojamas. Daugelis tur būt supranta terminą „angliškas buriavimas“, kai chebra susirenka į laivą ir nežinia kiek laiko sėdi kokpite net neatsišvartuodami, nes laukia atoslūgio. Panašiai ir „švediškas buriavimas“ man po šios vasaros įgijo visiškai apibrėžtą prasmę. Jį galėčiau naudoti kaip besąlygiškos, bet korektiškos laisvės ir sąlyginio, bet didelio atsipalaidavimo sinonimą. Plačiau apie švedišką buriavimą čia.

Uostas21

Iš centrinio Stockholmo į pietinę Skärgård dalį

Internetas yra puikus dalykas. Žinoma, jis nepakeičia locijos, tačiau jame yra daugybė papildomos informacijos, su kuria labai įdomu susipažinti prieš kelionę. Nebūtina išsilaipinti kiekviename skere. Tačiau kai žinai, kas yra tie krantai, pro kuriuos plauki, atsiranda visiškai kitas santykis su vieta, kurioje esi. Tikiuosi, kad kai kas iš patyrusių jūros vilkų atlaidžiai pasižiūrės į mano „internetinę išmintį“.

NapoleonViken

Kelias iš Stockholmo į pietinę salyno dalį.

Susipažinti su Stockholmo archipelagu…

Už lango vasaris. Ar gali būti neįdomesnis laikas Lietuvos buriuotojui? Ledo yra ar nėra? Nei taip, nei ne. Buriuoti šiuo metu gali tik tie, kas turi „ratukus“ ir pakankamai vietos su jais lakstyti. Bet įtariu, kad ir jie nepatiria labai didelės traukos lipti nuo pečiaus. Kas belieka? Skaityti locijas, Internetą ir svajoti apie vasaros planus. Kadangi juose gana ryškiai regisi Švedijos krantai, tai šį kartą apie juos.
Skaityti daugiau.

Keletas Justino minčių apie pirmąjį projektą

Jei kada (negreit) imsiuosi statyti savo laivą, tai visų pirma perskaitysiu šį Justino straipsnį, kuriame matosi konstruktoriaus dėmesys smulkmenoms, o tai reiškia – esmei. Justino Mėletėlės projektas nepalieka nė vieno abejingo. Todėl jo patirtis ir praktiniai patarimai bus daugeliui įdomūs, gal būt leis sutaupyti laiko ir pinigų.3

Skaityti daugiau